COVID-19 informatie

COVID INFORMATIE

Hierbij enkele maatregelen die wij als hotel hebben genomen om uw verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Wij hebben ons gebaseerd op de richtlijnen en aanbevelingen van de overheid.

Huidige Maatregelen Vlaanderen

In 't kort: 

  • Horeca sluit overal om 23u.
  • Mondneusmasker verplicht te dragen tijdens verplaatsingen in besloten ruimtes van de horeca.
  • Maximaal 6 mensen per tafel (zittend).
Maatregelen

Covid Safe Ticket

Sinds maandag 1 november 2021 is het Covid Safe Ticket verplicht in alle horecazaken, dus ook bij ons. Bij het betreden van de ontbijtzaal en bar zal ons personeel uw ticket scannen. 

Wij scannen het EU digitaal COVID-certificaat. Meer info

Gratis annulatie en wijzigingen

  • Verplaats of annuleer uw boekingen tot 1 dag voor aankomst geheel kosteloos.
  • Annulaties voor rechtstreekse reservaties mailt u naar info@hotel-harmony.be
  • Voor annulaties bij een (online)reisagent contacteert u de reisagent zelf.

Ontbijt

Het ontbijt wordt in onze ontbijtzaal geserveerd in buffetvorm tussen 7u00 en 11u00. 

Roomservice

  • Roomservice wordt elke dag aangeboden 24/7.

Bar

  • Valerie's bar is open van 11u tot 23u. 

Kamer

  • Voor de reiniging en de hygiëne van de kamer worden aangepaste procedures doorgevoerd.
  • Uw kamer wordt gereinigd met desinfecterende middelen.
  • Alle minibars zijn op ministeriële besluit leeggemaakt. Drankjes kunnen naar de kamer gebracht worden.

Check-out

  • Indien mogelijk, vragen wij u om contactloos te betalen.
  • Uitchecken kan momenteel tot 11u  (het hotel biedt ook verschillende late check-out mogelijkheden aan)

Zwembad / Fitness

Het zwembad (open van Mei tot September) en fitnessruimte zijn geopend onder strikte voorwaarden. Om te voldoen aan de Covid-19 richtlijnen omtrent 'social distancing' en alle gasten de kans te geven van ons zwembad te genieten, vragen wij onze gasten om tijdens hun verblijf hun plaatsen (en gewenst tijdslot) aan het zwembad te reserveren via de receptie of tablet op de kamer. Wij hanteren een standaard van 1 uur per kamer per dag, maar mits beschikbaarheid kan dit verlengd worden.

Algemeen

  • Wij voorzien desinfecterende handgels in al onze openbare ruimtes.
  • Regelmatige desinfectie van blootgestelde oppervlakken zoals deurgrepen, kaartterminals en liftknoppen gebeuren met antibacteriële vloeistoffen.
  • Ons team beschikt over het nodige beschermingsmateriaal.
  • Op verschillende plaatsen hebben wij markeringen aangebracht om de afstand van 1,5m te bewaren. Mogen wij u vragen om deze markeringen op te volgen.
  • Naleving van de procedures voor het omgaan met collega's die ziek zijn.
  • Onze receptionisten werken achter een plexiglas.  Alle andere medewerkers dragen  een mondmasker uit hygiënisch oogpunt. *

Ziekte

  • Mogen wij u vragen indien u last heeft van één van onderstaande klachten, uw reservatie om te boeken naar een ander moment: verkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, lichte hoest, lichaamstemperatuur hoger dan 38°C.

* Mondmaskers zijn opnieuw verplicht in binnenruimtes