- Verplaats of annuleer uw boekingen tot 1 dag voor aankomst geheel kosteloos.
- Annulaties voor rechtstreekse reservaties mailt u naar info@hotel-harmony.be
- Voor annulaties bij een (online)reisagent contacteert u de reisagent zelf.
COVID INFORMATIE
Hierbij enkele maatregelen die wij als hotel hebben genomen om uw verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Wij hebben ons gebaseerd op de richtlijnen en aanbevelingen van de overheid.
Gratis annulatie en wijzigingen
Diner@HH
Hotel Harmony biedt de mogelijkheid aan om te dineren in het hotel. Hierbij houden wij rekening met de opgelegde voorwaarden.
Ontbijt
Het ontbijt wordt in de kamer geserveerd. We vragen onze gasten om een tijdvak te kiezen tussen 07:00 en 11:00 uur de dag ervoor via de tablet die in de kamer aanwezig is, en om een selectie te maken van wat u ongeveer wenst te ontbijten.
Roomservice
- Roomservice wordt elke dag aangeboden vanaf 7u tot 22u.
- Alcoholische dranken kunnen aangeboden worden tot 20u
Bar
- Valerie's bar zal tijdelijk gesloten zijn
- Drankjes kunnen tot 22u naar de kamer gebracht worden (alcoholische dranken tot 20u)
Kamer
- Voor de reiniging en de hygiëne van de kamer worden aangepaste procedures doorgevoerd.
- Uw kamer wordt gereinigd met desinfecterende middelen.
- Alle minibars zijn op ministeriële besluit leeggemaakt. Drankjes kunnen naar de kamer gebracht worden.
Check-out
- Indien mogelijk, vragen wij u om contactloos te betalen.
- Uitchecken kan momenteel tot 12u (het hotel biedt ook verschillende late check-out mogelijkheden aan)
Zwembad / Fitness
Het zwembad en fitnessruimte zijn geopend onder strikte voorwaarden. Om te voldoen aan de Covid-19 richtlijnen omtrent 'social distancing' en alle gasten de kans te geven van ons zwembad te genieten, vragen wij onze gasten om tijdens hun verblijf hun plaatsen (en gewenst tijdslot) aan het zwembad te reserveren via de receptie of tablet op de kamer. Wij hanteren een standaard van 1 uur per kamer per dag, maar mits beschikbaarheid kan dit verlengd worden.
Algemeen
- Wij voorzien desinfecterende handgels in al onze openbare ruimtes.
- Regelmatige desinfectie van blootgestelde oppervlakken zoals deurgrepen, kaartterminals en liftknoppen gebeuren met antibacteriële vloeistoffen.
- Ons team beschikt over het nodige beschermingsmateriaal.
- Op verschillende plaatsen hebben wij markeringen aangebracht om de afstand van 1,5m te bewaren. Mogen wij u vragen om deze markeringen op te volgen.
- Naleving van de procedures voor het omgaan met collega's die ziek zijn.
- Onze receptionisten werken achter een plexiglas. Alle andere medewerkers dragen een mondmasker uit hygiënisch oogpunt.
- Toeristiche attracties zijn tijdelijk gesloten.
Ziekte
- Mogen wij u vragen indien u last heeft van één van onderstaande klachten, uw reservatie om te boeken naar een ander moment: verkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, lichte hoest, lichaamstemperatuur hoger dan 38°C.