COVID INFORMATIE

Hierbij enkele maatregelen die wij als hotel hebben genomen om uw verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Wij hebben ons gebaseerd op de richtlijnen en aanbevelingen van de overheid.

Gratis annulatie en wijzigingen

  • Verplaats of annuleer uw boekingen tot 2 dagen voor aankomst geheel kosteloos.
  • Annulaties voor rechtstreekse reservaties mailt u naar info@hotel-harmony.be
  • Voor annulaties bij een (online)reisagent contacteert u de reisagent zelf.

Algemeen

  • Wij voorzien desinfecterende handgels in al onze openbare ruimtes.
  • Regelmatige desinfectie van blootgestelde oppervlakken zoals deurgrepen, kaartterminals en liftknoppen gebeuren met antibacteriële vloeistoffen.
  • Ons team beschikt over het nodige beschermingsmateriaal.
  • Op verschillende plaatsen hebben wij markeringen aangebracht om de afstand van 1,5m te bewaren. Mogen wij u vragen om deze markeringen op te volgen.
  • Naleving van de procedures voor het omgaan met collega's die ziek zijn.
  • Onze receptionisten werken achter een plexiglas.  Alle andere medewerkers dragen handschoenen en een mondmasker uit hygiënisch oogpunt.
  • Tijdig reserveren voor restaurants en toeristische attracties zijn sterk aangeraden.

INFORMATIE

Kamer

  • Voor de reiniging en de hygiëne van de kamer worden aangepaste procedures doorgevoerd.
  • Uw kamer wordt gereinigd met desinfecterende middelen.
  • Alle minibars zijn op ministeriële besluit leeggemaakt. Drankjes kunnen zonder een extra kost naar de kamer gebracht worden.

Ontbijt

  • U kan kiezen voor een à la carte ontbijt in uw kamer of in onze ontbijtruimte.
  • Ontbijten kan elke dag tussen 7u en 11u.

Zwembad/fitness

  • Het zwembad en fitnessruimte zijn elke dag geopend van 9u00 tot 21u00 onder strikte voorwaarden.
  • Om te voldoen aan de Covid-19 richtlijnen en alle gasten de kans te geven van ons zwembad te genieten, vragen wij onze gasten om tijdens hun verblijf hun plaatsen (en gewenst tijdslot) aan het zwembad te reserveren via de receptie of tablet op de kamer. Wij hanteren een standaard van 1 uur per kamer per dag, maar mits beschikbaarheid kan dit verlengd worden.

Roomservice

  • Roomservice wordt elke dag aangeboden vanaf 7u tot 22u.

Check-out

  • Indien mogelijk, vragen wij u om contactloos te betalen.
  • Uitchecken kan momenteel tot 12u  (het hotel biedt ook verschillende late check-out mogelijkheden aan)

Ziekte

  • Mogen wij u vragen indien u last heeft van één van onderstaande klachten, uw reservatie om te boeken naar een ander moment: verkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, lichte hoest, lichaamstemperatuur hoger dan 38°C