COVID INFORMATIE

Gratis annulatie en wijzigingen

  • Verplaats of annuleer uw boeking tot 2 dagen voor aankomst geheel kosteloos.
  • Annulaties voor rechtstreekse reservaties mailt u naar info@hotel-harmony.be
  • Voor Annulaties bij een (online)reisagent contacteert u de reisagent zelf

Wat doen we om de veiligheid van onze gasten te waarborgen

  • Wij volgen strikt  de richtlijnen en aanbevelingen van de overheid op.
  • Verbeterde protocollen voor reiniging en hygiëne.
  • Regelmatige desinfectie van blootgestelde oppervlakken zoals deurgrepen, kaartterminals en liftknoppen met antibacteriële vloeistoffen.
  • In de openbare ruimtes bieden we onze gasten desinfecterende dispensers aan.
  • Naleving van de procedures voor het omgaan met collega's die ziek zijn.

Maatregelen in onze algemene ruimten

  • Onze receptionisten werken achter plexiglas en zij dragen net als alle medewerkers handschoenen en een mondmasker uit hygiënisch oogpunt.
  • Onze bar en ontbijtzaal blijven voorlopig dicht tot 8 juni, maar we bieden roomservice aan.
  • De fitness en het zwembad zijn open op aanvraag en na gebruik worden deze gedesinfecteerd
  • Houd 1,5 meter afstand.
  • Bij voorkeur betalen met kaart of mobiel

Q&A COVID

Mogen hotels open zijn?
Ja, volgens de richtlijnen van de overheid mogen hotels geopend zijn.

Is het bezoeken van een hotel veilig?
Hotel Harmony heeft alles ingericht conform de richtlijnen en heeft er alles aan gedaan om de risico’s tot een minimum te beperken. 

Is het mogelijk om gerechten en drankjes van de kaart te bestellen op mijn hotelkamer?
Het ontbijt is net als lunch en diner op dit moment enkel mogelijk op uw hotelkamer. Ook brengen we alle drankjes naar de kamer zonder meerprijs.

Welke faciliteiten zijn er geopend ?
Op dit moment zijn de parking, fitness en zwembad open.

Is er een andere optie als roomservice voor het diner?
Ja, op wandelafstand zijn heel veel restaurants s’avonds open voor afhaling.